Всичко за мен

Моята снимка
Варна, Bulgaria
Добре дошли в моя блог! Започнах да правя торти преди три години. Това е моето сладко хоби. rosica.lipovanska@gmail.com Благодаря, че ми бяхте на гости! Заповядайте отново!

петък, 27 януари 2012 г.

Торта замък с рицари


                                     



Тази торта направих за Константин, миналата година му правих Hot wheels http://boutiquecakerosi.blogspot.com/2011/01/hot-wheels.html
но тази година е запленен от рицарите.






За "големите деца" имаше една торта без украса. :)









7 коментара:

  1. Здравей! Правиш приказни торти!
    С готов фондан ли работиш?
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! Не не работя с говов, правя си го, защото е по-вкусен. :)
    Ако имаш нужда от рецептата ще ти я изпратя на e-mail.

    ОтговорИзтриване
  3. С удоволствие и възхищение разгледах тортите, които приготвяш! Прекрасни са! Хубав и усмихнат ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Привет, Роси! Тази година бях гост на партито на Тити и се насладих и на двете торти!И като една опитна мама (миналата година ти сътвори на сина ми - Калоян една вълнуващо торте с куче на колело), огледах всички детайли. Честно казано извадих единия рицар от устата на Коко и го огледах...и нямам думи. Не знам как извайваш тези неща, но сякаш не са правени от човешка ръка! Страхотна си!Специални поздрави и загрявай за м.Април:)))Яна Тодорова

    ОтговорИзтриване
  5. Мдаааааа, Роси, във ФБ вече споделих моята емоция покрай рицарските ни торти ... Удоволствието е за всички сетива - да видиш, да докоснеш, да вкусиш ... Истински пир!
    До скоро, на по торта :)

    ОтговорИзтриване