Всичко за мен

Моята снимка
Варна, Bulgaria
Добре дошли в моя блог! Започнах да правя торти преди три години. Това е моето сладко хоби. rosica.lipovanska@gmail.com Благодаря, че ми бяхте на гости! Заповядайте отново!

петък, 23 септември 2011 г.

Торта влакче

 С тази торта малкия Валентин празнува троен празник! Освен, че навършва цяла една годинка, в същия ден ще го кръстят и ще му организират и прощъпулник!
Какъв необикновен ден! :)
Идеята за тортата беше на майка му, която ми беше описала в детайли как точно трябва да изглежда тортата. Самата торта е домашна гараш, за да ми е по-лесно да я оформя като влакче. Сега, когато гледам снимката отново си откривам детайли, които е можело да изпълня по друг начин. Вагоните са доста големи (а колелата са малки за размера на вагоните:))), но през цялото време се страхувах, че парчетата няма да са достатъчни. При стандартните торти е лесно да прецениш размера, но така.... :)
Изобщо все има за какво да се тревожа! :)
 Много си харесвам ангелчето!
 Първите ми обувчици! :)

Изпратиха ми и малко снимки от събитието, насладете се!
 Здравей Роси,
Пращам ти малко снимки от нашия празничен ден. Всичко мина по план. И както каза свекърва ми: Тортата беше "Черешката на тортата". Адмирации, беше станала точно както я исках, КРАСИВА И МНОГО ВКУСНА.

Безкрайно съм щастлива, когато разбера, че клиентите са останали доволни! :)
Това ме зарежда с още по-голяма енергия за следващите торти.  
Благодаря, благодаря, благодаря!
:)

2 коментара: