Всичко за мен

Моята снимка
Варна, Bulgaria
Добре дошли в моя блог! Започнах да правя торти преди три години. Това е моето сладко хоби. rosica.lipovanska@gmail.com Благодаря, че ми бяхте на гости! Заповядайте отново!

неделя, 8 май 2011 г.

Торта обувки MANOLO BLAHNIK

За тази торта ми изпратиха снимка на обувката (беше на Valentino) за да я изпълня, но трябваше да и сложа друга марка ;) Извинявам се за кражбата!
Няма да ви показвам оригиналната обувка, за да не направите разликата с моя отчайващ опит .......
Много се надявам, че няма да разочаровам рожденичката, която става на 14 и вече добре познава високия клас обувки J


А сега да ви се оплача!
Отдавна не бях имала от тези дни...., в които още със ставането и всичко тръгва наопаки.
В деня в който сглобявах тази торта беше от от ........ тези дни.
Няколко дни преди това си бях направила всички детайли по обувката и постепено ги сглобявах. Бях сигурна, че е изсъхнала!:(
Започна се с това, че три пъти (всичко ми се случи по три пъти) си изкипих кафето..., а аз никога не го правя, това трябваше да е знак, но не обърнах внимание. Влязох в банята, но се оказа, че бойлерът ми се е развалил (а уж е нов) и няма топла вода... Защо да не ми се случи в празничен ден (Гергьов ден), когато никой не работи и предстоят три почивни дни.....
Бях си направила план график за деня както обикновено, но вече е ясно, че всичко тръгна........ наопаки. Счупих три чаши незнайно как. Съборих една рамка със снимки от стената и стъклото стана на сол също незнайно как....... Все едно не бях аз.
Счупих обувката три пъти, да казвам ли, че плаках от яд. За последен път я направих и то вече не беше толкова добре, а и времето за съхнене беше кратко, наложи се да направя тока по-нисък, за да издържи тежеста  и да  измисля начин да прикрия последното счупване в средата на обувката.....
Безкрайно разочарована съм. Защо има такива дни?         

Няма коментари:

Публикуване на коментар