Всичко за мен

Моята снимка
Варна, Bulgaria
Добре дошли в моя блог! Започнах да правя торти преди три години. Това е моето сладко хоби. rosica.lipovanska@gmail.com Благодаря, че ми бяхте на гости! Заповядайте отново!

вторник, 31 май 2011 г.

Торта Макуин светкавицата с приятели (Мcqueen car)

За тази торта ми се обади майката на  малкия Кристиян, описа ми как си представя тортата и аз се захванах за работа. Първо моделирах фигурките, не бях ги правила до сега.
Както обикновено си разпечатвам картинка от интернет и гледам от снимката. При  камиончето Матю се оказа, че устройството за изтегляне на коли не изглежда точно така както съм го направила, но на картинката не се виждаше добре. Добре, че Кристиян е малък и няма да види грешката ми J
Много сладък е този Кристиян, дойде с майка си,  за да вземат тортата, риза, вратовръзка..... това се казва мъж от класа! ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар