Всичко за мен

Моята снимка
Варна, Bulgaria
Добре дошли в моя блог! Започнах да правя торти преди три години. Това е моето сладко хоби. rosica.lipovanska@gmail.com Благодаря, че ми бяхте на гости! Заповядайте отново!

неделя, 20 март 2011 г.

Торта Hello Kitty

За историята на тази торта бях написала, когато я публикувах, но после реших да изтрия текста, за да не занимавам хората със себе си.
Но сега след няколко дни от случилото се си мисля, че трябва да я запазя в спомените си по този начин.
И така...........
Вечерта, в която започнах работа по тортата ми се обадиха, че сестра ми е починала. Хвърлих в кофата всичко, което бях направила до момента, пуснах съобщение на клиентката, че няма да изпълня поръчката и хукнах към дома на сестра ми.
Няма да разказвам подробно за всичко, което преживях там, но се прибрах след незнам колко часа у дома. Седнах на дивана неадекватна и така просто си седях....
Към 3ч. през нощта нещо ме накара да стана и да направя тортата. Бях сигурна, че това е сестра ми (знам, че звучи налудничаво). Това беше нейната любима торта като вкус, правех я винаги, когато я пожелаеше. От една страна си мислех, че  не е редно да работя в такъв момент, а от друга знаех че  ще ме нахока, че се отпускам, тя беше много активна и не позволяваше в трудни моменти да се отпускаме.
Затова просто работих като на сън, беше много, много странна нощ. Не спрях да плача, макар, че знаех, че и за това ще ме нахока.
А тортата взе, че се получи толкова слънчева (тук е момента да кажа, че през цялото време нямах идея за дизайна, просто работех).
Сигурна съм, че сестра ми беше с мен през цялото време!

Тук е момента отново да се извиня на клиентите за това, че ги подлудих с хаотичното си държание!
Разбрах, че са много доволни от тортата и това ме прави безкрайно щастлива на фона на всичко останало!

Няма коментари:

Публикуване на коментар