Всичко за мен

Моята снимка
Варна, Bulgaria
Добре дошли в моя блог! Започнах да правя торти преди три години. Това е моето сладко хоби. rosica.lipovanska@gmail.com Благодаря, че ми бяхте на гости! Заповядайте отново!

събота, 12 март 2011 г.

Бяла торта

Направих тази торта за една от най - близките ми приятелки. Тя пожела тортата  да е бяла с цветя.
За нея винаги правя експериментални вкусове на тортите. Обикновенно ми описва къде е пътувала, в кое малко симпатично кафене е седнала и опитала сладкиш.
Oписва ми подробно вкуса и предположенията какво има в него и разбира се емоцията, която е изпитала.
После аз се прибирам у дома и започвам да експериментирам докато се доближа до представата ми за този сладкиш. :)
Утре ще разбера дали съм се справила.

2 коментара:

  1. Невероятно елегантна торта! Изчистен дизай и бял цвят са тортите по мой вкус :-)

    Поздравления за блога, Роси!
    Поздрави на Варна :-)

    ОтговорИзтриване